17 October, 2010

It's my birthday. Днес е рожденият ми ден.

Аз съм един голям темерут, когато нещо не става както аз искам за рождения ми ден, така че тази песен, която знам от канала на Чарлз Трипи CTFxC, напълно ме описва.
....

I'm one big brad if it comes to my birthday so this song that I know from the Charles Trippy's channel CTFxC, completely describes me.



За рождения ми ден си купих матовият топ лак на Essence и си направих този конадикюр:
....

For my birthday I bought myself the Matte Top Coat from Essence and I made this birthday konadicure:





Използвах имитация на Конад шаблона m14, за база - Zulu от колекцията на Essence In To The Wild. И естествено сложих върху конадикюра матовият топ лак на Essence.

Също така искам да се извиня на приятелят ми, че съм такъв темерут заради рождения си ден :о).
....

I used Konad imitation of image plate m14 and for the base I used Zulu from the Essence collection In to the wild and of course I wear over the konadicure the Essence Matte top coat.

And I want to say to my bf that I'm sorry for being such a brad because of my birthday :o).

Всички снимки могат да се видят в реален размер като се изберат с мишката.
....

All pictures are click-able for more detailed image.

Posted by Nynaeve with a lot of smiles!

No comments:

Post a Comment