15 August, 2011

Kiko 255.


Днес искам да ви покажа един страхотен лак на Кико  - номер 255. Тези лакове не се продават в България. Сестра ми на скоро беше в Милано и ми взе този и още два лака на същата марка.  Купени са от магазин на Кико в центъра на Милано. За този магазин ми каза една приятелка, която учи там. Така, че искам да благодаря на сестра си Ваня и приятелката ми Еми :о). Цената на този лак е 2.5 евро.

Лакът има малки холограмни частички в цветовете на дъгата. И затова не можех да откъсна поглед от ноктите си. Първоначално като видях лака мислех, че няма да бъде от най-плътните, но ме изненада с това, че ми трябваха само два слоя за плътен цвят. Четката е закръглена и дебела, много ми хареса. Нанасянето ми беше трудно при първия пласт, но при втория лакът се нанасяше страхотно. На малкото си пръстче сложих China Glaze Re-fresh mint.
....

Today I want to show you one gorgeous color from Kiko with number 255. These nail polishes are not available in my country so my sister got me for present three Kiko nail polishes from Milan. They are purchased from their store in the center of Milan and I found this store thanks to my friend that study there. So I want to thank to my sister Vanya and my friend Emi :o).The nail polish costs 2.5 euro.

This nail polish has little holographic particles that shine in different rainbow colors. I couldn't help myself staring in those nails. I thought that the polish is going to be sheer but the color was opaque in two coats. The brush is rounded and fat. I loved it. The application was kind of hard for the first coat but the second was applying like a dream. 
On my pinkie I put one coat of China Glaze Re-fresh mint.



Следващите снимки не са на фокус, но това беше единственият начин да ви покажа различните цветове на дъгата на частичките в лака.
....

The next pictures are not in focus but this was the only way for showing you the different rainbow colors of the particles.


Ето го и на слънчева светлина.
....

And here it is under sunlight.



Ето и клипче, в което се вижда красотата на този лак.
....

This is a video that shows the real beauty of this nail polish


Имам и една лоша новина за споделяне. Успях да си махна голяма част от нокътя на палеца, когато се опитвах да си отворя счупения чадър. Беше доста неприятно и болезнено преживяване, но вече свикнах. Единственото лошо нещо е това, че не мога да си махна лака от нокътя и известно време трябва да нося лепенка. Не ми е приятно да нося едно и също нещо затова си купих детски лепенки :D. Срамота е 26 годишна жена да носи такива лепенки, но хич не ми пука, поне е доста забавно и различно.
Също така сложих и матов топ лак на Еssence. Реших, че лакът, ако е матов също ще бъде интересен.
....

I have also bad news for sharing. I pull out big part of my thumb nail when I was trying to open one broken umbrella. It was so unpleasant and painful but now I kind of used to it. The only bad thing now that I can see is that I'm not able to remove my nail polish and I have to wear plasters. I hate to wear the same thing on my nails so I bought special kids plasters. Probably it is shame 26 year woman to wear these plasters but I don't care and they are so funny to wear. 
Also I put matte top coat over the nail polish because I thought this nail polish will look interesting.


Всички снимки могат да се видят в реален размер като се изберат с мишката.
....

All photos are click-able for more detailed view.

Posted by Nynaeve with a lot of smiles!


No comments:

Post a Comment